Problem z działaniem myUplink

Problem z działaniem myUplink

Obecnie niektórzy użytkownicy mają problemy z łączeniem się z myUplink, a połączenie z serwerem jest przerywane. Jesteśmy świadomi tego problemu i ciężko pracujemy nad jego rozwiązaniem.

Błąd objawia się tym, że klient może otrzymać następujące kody błędów w pompie ciepła:

  • I046: Brak połączenia z serwerem / Brak połączenia z serwerem
  • E168: Brak połączenia z serwerem / Brak połączenia z serwerem

Chcemy podkreślić, że kody błędów nie mają wpływu na funkcjonalność pompy ciepła. Pompa ciepła nadal działa jak zwykle. Kontrola ceny energii elektrycznej może jednak zostać tymczasowo odłączona, co oznacza, że w tym okresie pompa ciepła nie może być sterowana na podstawie ceny energii elektrycznej.

 

Co mogę zrobić do czasu usunięcia usterki?

  • W niektórych przypadkach błąd można tymczasowo usunąć, odłączając kabel internetowy, odczekując 10 sekund, a następnie podłączając go ponownie. Czasami może być również konieczne ponowne uruchomienie wyświetlacza, aby myUplink znów działał.
  • Zignoruj kody alarmowe I046/E168 z pompy ciepła. Pompa ciepła będzie nadal działać jak zwykle (zwróć uwagę na inne kody błędów).
  • Tymczasowo wyłącz kontrolę ceny energii elektrycznej. Ustawienie można znaleźć w Zaawansowane/Definicja/Komunikacja/Cena energii elektrycznej nie

 


Przepraszamy za wszelkie niedogodności z tym związane i dziękujemy za cierpliwość podczas pracy nad rozwiązaniem problemu.

Ponieważ obecnie wiele osób kontaktuje się z naszym działem pomocy technicznej, czas oczekiwania może być dłuższy niż zwykle. Mamy nadzieję, że wytrzymasz z nami.

 


Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.

 

Opublikowano: 2024-07-03